A customer (1)……………………. the Thang Loi Delivery Service on (2)…………………………… just before midday. She wanted to (3)…………………….. to Mr.Habut she was out. So Mr.Tam (4) ……………………….. a message for Mr.Ha. The customer’s (5)……………………. was Mrs.Lien, and she wanted to know about her funiture (6)………………. . she wanted (7)………………….. to call her. She said Mr.Ha could reach her (8)…………….. 8 645 141 after lunch
A customer (1)……..called…………….. the Thang Loi Delivery Service on (2)……May 11……………………… just before midday. She wanted to (3)…….talk………………. to Mr.Habut she was out. So Mr.Tam (4) ………..took……………… a message for Mr.Ha. The customer’s (5)…name…………………. was Mrs.Lien, and she wanted to know about her funiture (6)…..delivery………….. . she wanted (7)……Mr Ha…………….. to call her. She said Mr.Ha could reach her (8)…on………….. 8 645 141 after lunch
(1) called
(2) May 11
(3) talk
(4) took
(5) name
(6) delivery
(7) Mr. Ha
(8) on
Dịch: Một khách hàng gọi cho Dịch vụ Giao hàng Thắng Lợi vào ngày 11 tháng 5 ngay trước buổi trưa. Bà ấy muốn nói chuyện với ông Hà nhưng ông ấy đã ra ngoài. Vì vậy, ông Tâm đã ghi lại một tin nhắn cho ông Hà. Tên của khách hàng là bà Liên, và bà ấy muốn hỏi về chuyến giao hàng nội thất của bà. Bà muốn ông Hà gọi lại cho bà. Bà ấy nói rằng anh Hà có thể liên lạc với bà theo số 8 645 141 sau bữa trưa.